- 75% din posesorii de masini noi renunta la service-ul de marca la expirarea garantiei
- Peste 50% din atelierele de cartier functioneaza fara autorizatie RAR
- Lumea prefera service-urile multimarca mai mari
Am mai initiat cateva discutii despre seriozitatea si calitatea atelierelor de marca din Romania. Dar acum, de cand am citit nenumarate comentarii ale proprietarilor de Volkswagen care sunt complet nemultumiti de serviciile si pregatirea celor de la Porsche Bucuresti si nu numai, ne-am gandit sa va mai intrebam o data.
Daca acum cativa ani vedeam cu ochii nostri masini Dacia Logan duse la service oficial Dacia si reinapoiate clientului fara ca macar capacul de la filtrul de aer sa fie ridicat sau uleiul schimbat, daca vedeam chiar si la Bavaria masini BMW cu camera ascunsa sub capota ridicata la misto, la care nu lucra absolut niciun angajat si totul ramanea ca atunci cand a venit omul cu ea la revizie, in ultima vreme astfel de nereguli flagrante si furturi de piese au cam disparut. Insa in marile ateliere monomarca, exista alte probleme care ii gonesc pe proprietarii de masini si ii forteaza sa apeleze la ateliere mai mici de cartier.